Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>
<Voeg een paragraaftitel toe>
Praktische tips
- Geef je klantennummer door.
Bel je een eerste keer, dan maken we voor jou een klantennummer aan. Daarvoor moet je je naam, adres en telefoonnummer meedelen. Heb je een gsm-nummer of een e-mailadres? Laat ons dat dan ook meteen weten. - Geef de volledige verplaatsing die je wil maken door. Zelfs als je weet dat een deel ervan met een vaste lijn of een trein zal verlopen. Zo kunnen we voldoende tijd voorzien voor een overstap.
- Andere informatie die we nodig hebben om je verplaatsing uit te stippelen:
- Wanneer wil je vertrekken (datum en tijd)?
- Waar stap je op- en af?
- Reis je alleen of samen met anderen?
- Om je reservatie te annuleren, telefoneer je vooraf naar de belbuscentrale.
- Is de belbuscentrale gesloten op het moment dat je wil annuleren? Bel dan nadien tijdens de openingsuren. Zo vermijd je mogelijk een boete en/of schorsing.
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>